marți, 3 martie 2009

Viata de unirist


M-am tot gandit despre ce sa scriu in acest post....si am primit o sugestie de la un prieten(se stie el) sa scriu despre Unirea(nu va ganditi la cealalta unirea :D)....si chiar asta am sa fac, intrucat zilele mele in acest liceu sunt numarate, si ar fi pacat sa nu imi impartasesc impresiile cu privire la diferite aspecte ale acestui liceu fascinant...:D...mai ales ca se spune ca liceul reprezinta cea mai frumoasa perioada din viata oricarei persoane....din punctul meu de vedere, asta o sa ramana de vazut.

O sa incep prin a-mi justifica alegerea acestui liceu.In primul rand, nu imi place deloc matematica, desi nu eram dezastruos, dar nu ma pasiona deloc....dovada acest blog, care este o rezultanta a faptului ca prefer limba romana, si imi place sa ma exprim in scris.In al doilea rand, Unirea este foarte aproape de locul in care locuiesc, argument care la prima vedere nu este justificabil, insa pentru un lenes ca mine este:D.In al 3-lea rand, este unul din cele mai bune colegii din Brasov, iar media mea de admitere (9,10) nu prea imi permitea sa intru in Saguna sau Mesota.

Profesorii pe care i-am avut pana acum au fost destul de ok....everything has its ups and downs.....sau fiecare padure cu uscaciunile ei....dintre profii pe care i-am avut, vreau neaparat sa ii remarc pe domnul Ioan Halmaghi(unul din cei mai culti oameni pe care i-am intalnit vreodata....totodata, este si un om extraordinar, cu care poti vorbi deschis despre orice), pe eternul si fascinantul domn Luca(cel mai controversat profesor din liceu, despre care s-au speculat multe....una peste alta, mi se pare un profesor competent, cu extrem d multe cunostinte din diferite domenii....iar tipologia testelor pe care le da mi se pare potrivita), pe doamna Vasilovici(diriginta mea, o profesoara extrem de competenta, cu o cultura generala impresionanta, si un om de nota 10, care in ciuda problemelor de sanatate, nu s-a dat batuta....chit ca ne mai cearta, am avut multe de invatat de la ea :D ), pe doamna Luca (una din cele mai bune profesoare de engleza din oras...o adevarata profesionista, o femeie cocheta, aranjata, care preda extrem de bine si incurajeaza dialogul in limba engleza....ca si cei de mai sus, are o cultura generala impresionanta) si pe doamna Mirela Radu (profesoara mea de germana din clasa a 10-a si a 11-a....o femeie de gasca, parca era o colega de-a noastra....vorbeam deschis cu ea despre aproape orice....extrem d intelegatoare, dadea note mari, iar orele de germane erau o adevarata incantare).Mai sunt si alti profesori buni, insa acestia mi s-au parut cei mai cei.

Despre colegi ma pot declara destul de multumit, in ciuda faptului ca sunt cateva persoane cu care nu m-am inteles chiar perfect.....evit sa dau nume, pt ca realmente nu conteaza asta...oricum, nici eu nu m-am comportat exemplar cu toti, deci pe undeva este de inteles.De asemenea, trebuie sa remarc cativa colegi de ai mei, care au avut rezultate exceptionale la olimpiade sau la cambridge....tavi, philip, gia, fishy, andreea v, bogdan, marilu si altii... In orice caz, fiecare coleg e special in felul lui.

Nu se poate sa nu vorbesc nitel si despre trupa de teatru Dramaticks a liceului.Am tot respectul pentru celelalte trupe, insa aceasta mi se pare cea mai buna din liceu, si cu siguranta cea mai populara (no offense, Raul, dar asa e:D).Sunt cativa copii cu adevarat dotati in trupa:iuliana, gia, tavi, rares, dar si altii, care au avut reprezentatii bune spre foarte bune.De mentionat este piesa Subway, care a avut un succes nebun, dar si altele, ale caror nume imi scapa acum.Recunosc, sunt un pic dezamagit ca nu m-am inscris in trupa...cred k as fi avut sanse sa ma afirm....insa aveam impresia ca sunt prea emotiv pentru teatru. In orice caz, am avut si eu ocazia sa joc un rol infim in Subway, si m-am simtit extraordinar, un moment unic :D.Sunt convins ca sunt cativa persoane din trupa care cu siguranta vor avea succes intr-o eventuala cariera actoriceasca(gia fiind cel mai bun exemplu)

Cam atat in mare despre acest liceu....dak doriti sa impartasiti cateva amintiri legate de Unirea, faceti-o la commenturi.Nu regret nicio clipa ca am intrat in Unirea.Voi ce parere aveti?:)

10 comentarii:

  1. puteai sa intri la mesota sau saguna..in anul ala s-a intrat cu medii destul de mici..oricum,total de acord cu ce ai spus despre profi,prof.Halmaghi tot respectul,chiar daca nu prea scriu la istorie,nu cred ca exista profesor sa se faca mai bine inteles,prof.Luca-este el insusi un fenomen al liceului,daca nu ai facut ore cu el,degeaba ai trecut prin liceu:(personal,mi-a mai placut foarte mult de Mirela Nazaru(imi place latina)dar oricum profa e super tare.amintiri?sunt,chiar daca nu sunt spectaculoase.oricum o sa-mi fie dor de liceu si de tot ce are legatura cu acesti ani:-<

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumos ceea ce ai scris despre liceul tau. Inteleg ca multi din profesorii tai sunt foarte competenti, asta inseamna o calitate a invatamantului ridicata. Dar vezi, chiar tu ai fost cel care a spus ca liceul e una dintre cele mai memorabile perioade ala vieti( sau ar trebui sa fie), aici in ceea ce ai scris nu ai reusit sa ma convingi ca se intampla destul de multe lucruri memorabile la tine in liceu, iar ceea ce a marturisit delia nu face decat sa imi sustina parerea. Cand am intrat in mesota am regretat, uitasem de ceea ce au trait fratii mei acolo, si auzeam numai vocile "din cartier" care indicau locul a fi unu plicticos. In scurt timp am reusit sa ma integrez intr-un grup cu care am creat acele oportunitati pe fundamentul carora liceul sa devina neuitabil (daca imi permiti).Ai sa intelegi, la fel ca toti liceeeni de acum, mesotisti, "uniristi", cat de importante sunt amintirile pentru fericirea ta de mai tarziu.

    Sper ca la facultate vei impinge limitele putin si vei experimenta mai multe, vei profita de mai multe ocazi, vei crea un anturaj cu ajutoru caruia sa iti traiesti viata.

    Apreciez ideea cu blogu una foarte buna si iti doresc spor la scris in continuare, shi ideii cat mai originale.


    UN PRIETEN.

    RăspundețiȘtergere
  3. Victor,

    dacă tot îţi place limba română atât de mult, fă-ţi o favoare şi scrie cu diacritice. Ah, şi mai multă atenţie la "PE care"! un geniu nu ar trebui să-şi permită asemenea greşeli crase.

    aştept postul ăla despre legătura dintre fiinţa superioară şi manele...

    RăspundețiȘtergere
  4. "everything has it's"- e defapt its scumpule
    draga Ioana, e ok, baiatul se descurca in engleza mai bine decat in romana, doar a facut bilingv engleza. GENIAL! Ma inchin in fata ta, si cand nu te uiti iau in pai si il bag in urechea ta ca sa iti trag pe el macr o parte din inteligenta ta!
    Doamne, multumesc pentru acest blog, acum am un model in viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mda...imi fac mea culpa pentru cele 2 greseli...sincer sa fiu, sunt din graba, si nu din nestiinta...ar trebui sa recitesc posturile inainte sa le public :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ar trebui sa-ti dai foc inainte sa publici posturile...

    RăspundețiȘtergere
  7. "In al 3-lea rand, este unul din cele mai bune colegii din Brasov, iar media mea de admitere (9,10) nu prea imi permitea sa intru in Saguna sau Mesota."

    dragul meu victor,avand in vedere k sunt elev/a la unul dintre liceele amintite mai sus,as dori sa te informez k desi ai fi avut media kre sa iti permita admiterea la unul dintre liceele respective, sunt CATEGORIC sigur/a k elevii acestor institutii nu ti-ar fi permis intrarea in incintele liceelor saguna sau mesota(si asta darorita personalitatii tale,sa o numim "aparte")
    anyways,sfatul meu este sa nu mai postezi nimic p blog,pt k in cel mai bun caz articolele tale starnesc rasul celor cu un coeficient mai ridicat de inteligenta...and by the way...renunta la aerul de filozof ...baiete,nu ti se potriveste deloc. te salut.noroc in continuare

    RăspundețiȘtergere
  8. :)

    Am aratat tatalui meu blog entry-ul tau si a fost extrem de impresionat.Feedback-uri de acest fel il motiveaza enorm. Putini stiu ca de 40 de ani el noapte de noapte citeste 3-4 ore pentru a fi mereu la curent cu noutati din toate domeniile de dragul elevilor.
    Mii de multumiri pentru apreciere.

    Ana Maria Halmaghi

    RăspundețiȘtergere
  9. eeuuuu...maria,zapacienia mea5 ianuarie 2010 la 10:55

    pai...e profa mea acu,...e la 5...ii zicem starfa....pt ca am vazuto de multe ori in orash....era in fusta pana la fund,sandale albe,machiata pana peste poate,cercei cu leopard,strampi mov,cercei uriashi...toate accesoriile.....si plus ca ,e enervanta:)) sa vedeti,la ora face:mai,cat stau jos e bine,dar cand ma ridic e jale....sa nu ma infurii ca vin la voi:)) si fel de fel de altele...in primele 7 saptamani nu prea venea la scoala,da dupaia i sa facut scandal si sia facut groaznica aparitie...zice ca copii din scoala 5 suny nesimtiti,mofturosi...ettc...e groaznica....nu ne invata nimik,a facut 6 lectii si zice ca nu mai are ce face ca a afacut prea mult...in fine.....e mai desteapta ca mine,da mai jos decat nivelul oricarui profesor(apropo,e cu profu de desen care are nevasta...stiu ca nu ma credeti,da e adevarat)

    RăspundețiȘtergere