duminică, 5 aprilie 2009

FREE GIGI!!!


Dupa ce din nou am disparut o perioada de pe blog (mi-e teama ca am facut o obisnuinta din asta), m-am hotarat sa pun "pe hartie" impresiile pe care mi le-a generat ultima bomba mediatica a ultimelor zile, si anume, arestarea lui Gheorghe Becali.

Gigi e cu siguranta cea mai mediatizata persoana din Romania a ultimilor ani, acaparand atentia publica prin aparitiile la diferite posturi de televiziune, cat si prin declaratiile date in presa sportiva, sociala, etc...motivul?? in ciuda faptului ca se poarta ca un badaran ce este, nimeni nu poate nega ca este un personaj charismatic, cu foarte mult tupeu, avand succes la public prin prisma faptului ca este patronul celui mai galonat club de fotbal din Romania, Steaua Bucuresti, dar si pentru ca reprezinta chintesenta calitatilor mai mult sau mai putin indoielnice pe care le doreste romanul de rand.Multa lume este siderata de faptul ca, in ciuda faptului ca are un comportament de cea mai joasa speta, si ca nu este o persoana din cale afara de inteligenta, a ajuns unul din cei mai potenti din punct de vedere financiar oameni din Romania.Din punctul meu de vedere, eu zic ca succesul enorm pe care l-a avut de-a lungul vietii se datoreaza firii lui de baiat descurcaret, a calitatii de a intui explozia preturilor terenului, dar si a norocului si a conjuncturii favorabile.

Referindu-ma strict la cazul incarcerarii razboinicului luminii, sunt de parere ca s-a facut un abuz, in sensul ca, nu merita o asemenea pedeapsa doar pentru faptul ca a incercat sa-si faca dreptate cu propriile maini.Recunosc, nu sunt un expert in dreptul penal, insa simt ca s-a facut o nedreptate in cazul lui.Pe de alta parte, daca e sa luam in considerare cate nedreptati grosolane a comis acest om in perioada post-decembrista, era logic ca mai devreme sau mai tarziu, avea sa o pateasca.Din punctul meu de vedere, rivalii lui becali(care nu-s putini la numar), erau in asteptarea unui asemenea moment, in vederea anihilarii omului care a facut tot ce a vrut cu terenurile din jurul Bucurestiului si nu numai.Daca este insa sa judecam situatia ca niste oameni cu suflet, trebuie sa recunoastem ca familia lui Becali trece prin niste clipe teribile, nestiind care va fi dezondamantul acestei tevaturi cu iz mioritic.Ii compatimesc, deoarece sunt niste persoane care fara sustinerea financiara, sau chiar sentimentala a lui Gigi, sunt cam pierduti.Intuitia mea imi spune totusi ca pana la urma va fi eliberat, intrucat banuiesc ca Becali isi permite sa ii mituiasca pe cei care urmeaza sa il judece.Plus de asta, are suportul multor persoane influente din Bucuresti sau din afara lui, gen Ioan Becali, Nicu Gheara, si alti patroni de cluburi din liga 1.

Ca o concluzie, marturisesc ca solidarizez cu Gigi Becali, daca este sa gandesc cu inima, deoarece nicio persoana nu isi doreste sa treaca prin ceea ce trece el acum.Insa, daca este sa ma gandesc la cate ilegalitati a faptuit de-a lungul timpului, pe undeva isi merita soarta.Voi ce parere aveti?:)

7 comentarii:

  1. Te rog fa un bine lumii si renunta la blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. frate am mai zis-o odata: DA-TI FOOOOOOOC!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu cine esti,draga anonim si nu te inteleg.eu citesc doar blogurile care imi plac.cele care nu imi plac le ignor si gata.te sfatuiesc sa faci acelasi lucru ca esti cumva absurd cu comentariile astea la fiecare post.ce mi se pare de asemenea culmea e ca nu te semnezi.nu ma astept sa iei in considerare parerea mea dar poate te face sa razgandesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Saracul de el, nenea Becali, cat a suferit :)). Eu unul, daca ar fi sa judec situatia ca un om cu suflet, asa cum zici tu, l-as lasa pe becali sa putrezeasca in puscarie. Pe el si pe multi altii. Pentru ca, asa cum ai zis tu ca dusmanii lui Becali, fara numar fara numar, au incercat sa-l anihileze, asa sustin si eu ca Becali anihileaza poporul asta, il cretinizeaza, il distruge. Devine model pentru copii de 6-7 ani care isi vor da seama foarte tarziu ca becali nu-i va ajuta cand vor da cu capul de viata.
    Sunt de acord cu faptul ca e un badaran, nu sunt de acord ca e charismatic si nici ca reprezinta chintesenta (vai, ce termen risipesti intr-o propozitie in care apare numele lui Becali!) calitatilor pe care si le doreste romanul. Romanul e in continuare un iubitor de frumos, un iubitor al traditiei, un om simplu, care nu umbla dupa bani si alte rahaturi. Tot ce vezi pe langa acesti oameni sunt diversiuni, spalari pe creier.
    Singurul motiv pentru care BEcali a ajuns sus e acela ca a profitat cu sadism de tragismul situatiei de la '89-'90. Ca si-a construit palate nu e un lucru rau. Dar faptul ca palatele astea sunt sustinute de spatele romanilor cu adevarat romani, pe spatele martirilor din '89 (si nu numai)...nu stiu...ma face sa scuip. Eu unul nu-l mai vreau pe omul asta la televizor si in ziar si pe net si la biserica si la discoteca si la NASA si pe luna si peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  5. Continua! Vei putea privi in urma, iar daca ceea ce scrii acum ti se va parea o prostie, vei stii ce sa faci mai bine pe viitor.

    Bafta la bac :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot eu. De ce nu mai scrii? Nimic interesant sau prea multe lucruri interesante si zero timp?

    RăspundețiȘtergere